dissabte, 22 de desembre del 2018

Glosses per la vida quotidiana

Hi ha assumptes que semblen impossibles i al final acaben esdevenint realitat. L’esperança continuada, la pregària i la confiança en la gratuïtat de Déu acaben fructificant, i allò que era inaudit esdevé realitat. Això ha de provocar la nostra admiració, alegria i agraïment. El Déu d’amor i vida no ens deixa sols. “Zacaries preguntà a l’àngel «¿Com sabré que això és veritat? Tant jo com la meva esposa som massa grans perquè puguem tenir un fill». L’àngel li va respondre «Jo sóc Gabriel, i estic al servei personal de Déu, és ell qui m’ha enviat per anunciar-te aquestes bones noves” (Lc 1,18-19).

Els cristians hem d’acollir responsablement i fer-la nostra la paraula de Déu. Les persones de bon cor fan el mateix amb aquells els principis que semblen dictats per les divinitats. Tots hem de procurar actuar d’acord amb aquests valors que hem acceptat confiadament. “Sóc l'esclava del Senyor: que es compleixin en mi les teves paraules” (Lc 1,38).

L’esperança es sosté en la confiança. Esperem que les promeses esdevindran realitat perquè confiem en qui ens ho ha dit. La creença, la confiança i l’esperança ens sostenen. Gràcies a elles la vida és obertura a la trobada amb les altres persones per poder compartir aquesta esperança, ajudar-los, acompanyar-los i alliberar-los dels els seus sofriments. “Feliç tu que has cregut ! : Allò que el Senyor t’ha fet saber es complirà” (Lc 1, 45).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada