dimarts, 9 de gener del 2018

Instants irrepetibles

La música és la successió  d’instants irrepetibles. Sempre m’ha agradat sentir-me acompanyat per la música. Treballo, generalment escrivint, envoltat de música. Probablement és una protecció per aïllar-me dels sorolls que poden pertorbar-me i distreure’m. Acostumo a sintonitzar Catalunya Música. Té una oferta musical àmplia i assumible en els meus gustos. També vaig servir Spotify que em dóna més flexibilitat alhora de triar la música que m’ha d’acompanyar.


Habitualment escolto la música i, alguna vegada, experimento el plaer de sentir la música. En el primer cas, la música és un acompanyament per transitar en el feinejar, en el segon cas la música esdevé font de gaudi. Són aquells moments en els quals tots el sentits estan orientats a la seducció que provoquen les notes i els silencis de les peces musicals. L’alternança dels sons i els silencis és imprescindibles perquè la música sigui comprensible a l’oïda. Sentir la música és un acte sublim que mobilitza d’alguna manera tots els sentits per tal de captar aquells instants irrepetibles fets de successió de sons que s’encadenen fins a la fi de la interpretació. Aquesta és la màgia de la música, tot allò que m’emociona d’ella és efímer, només perdura en el meu record.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada