diumenge, 21 d’abril del 2019

Meditacions Pasquals


Déu meu, crea en mi un cor ben pur,
fes renéixer en mi un esperit ferm.
No em llancis fora de la teva presència,
no em prenguis el teu esperit sant.
Torna'm el goig de la teva salvació,
que em sostingui un esperit magnànim.
Ensenyaré els teus camins als pecadors
i tornaran a tu els qui t'han abandonat.

(Salm 50,12-15)

“Us donaré un cor nou i posaré un esperit nou dins vostre; trauré de vosaltres aquest cor de pedra i us en donaré un de carn. Posaré el meu esperit dins vostre i faré que seguiu els meus preceptes, que compliu i observeu les meves decisions”. (Ez 36,26-27)

“Allò que érem abans ha estat crucificat amb ell; és a dir, el nostre jo dominat pel pecat ha estat destruït perquè ja no siguem més esclaus del pecat. Els qui hem mort, hem estat alliberats del pecat. I si hem mort amb Crist, creiem que també viurem amb ell. Sabem que Crist, un cop ressuscitat d'entre els morts, ja no mor més, la mort ja no té cap domini sobre ell”. (Rm 6,6-9)

Per què busqueu entre els morts aquell qui viu?  No és aquí: ha ressuscitat”. (Lc 24,5-6)

Crist, el nostre anyell pasqual, ha estat immolat. Prenguem el pa nou de la Pasqua, el pa de la sinceritat i de la veritat” (1Co 5,7-8)

“Per què busqueu entre els morts aquell qui viu?” (Lc 24,5)

Bona i santa Pasqua. Crist ha ressuscitat, aquesta és l'esperança i veritat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada