dissabte, 26 de gener del 2019

Glosses per la vida quotidiana


En la meva joventut va ajudar-me a entendre el sentit de la meva fe la lectura del llibre “Creer es comprometerse” del canonge de Málaga José Mª González Ruiz. La fe és compromís amb la causa de Jesús. Encara hi ha moltes persones refractaries a dedicar una part del seu temps a alguna causa social o política. Perquè canviï la societat, necessitem persones activament compromeses.

Per això us dic «Aquí em teniu:
com està escrit en llibre,
Déu meu, vull fer la vostra voluntat,
guardo la vostra llei al fons del cor»”
Salm 39

Tenir fe és testimoniar sincerament i sense enganys el que es creu. Fins i tot en els moments més difícils i en les situacions més compromeses. No podem amagar el que som i gràcies a ser testimonis de les creences podem ajudar a altres persones a seguir el camí que hem optat lliurament. “Soc jo qui us he escollit del món per confiar-vos la missió d’anar per tot arreu i donar fruit, i el vostre fruit perdurarà” (Jn 15,16).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada