divendres, 24 de maig del 2019

Glosses per la vida quotidiana


Qui estima, qui practica el manament de l’amor és testimoni de la veritat i de la presència de Déu en el món. No importa quina sigui la seva creença última, el que compte és la força de l’amor. Gràcies a ell podrem superar les dificultats i el defalliment. Malgrat aquestes circumstàncies haurem de seguir sents fidels i constants en l’amor. “El qui no m'estima, no guarda les meves paraules. I la paraula que escolteu no és meva, sinó del Pare que m'ha enviat” (Jn 14,24).

Si tenim pau interior podem afrontar les dificultats i els conflictes de amb serenitat. La pau que proporciona el seguiment de la causa de Jesús no és cap escapament dels problemes del món. Ella dóna força per enfrontar-los i sostenir el compromís a favor de la justícia i la fraternitat. L’amor tot ho canvia. “Us deixo la pau, us dono la meva pau. Jo us dono la pau que el món no dóna. Que els vostres cors s'asserenin i no temin” (Jn 14,27).
Les obres són la nostra senyal d’identitat. Elles evidencien el que som i donen testimoni de quins són els referents vitals que ens sostenen en la vida. Cada dia tenim oportunitat d’afirmar davant els altres quines són les raons de la nostra esperança. “Aquell qui està en mi i jo en ell, dóna molt de fruit, perquè sense mi no podeu fer res. Si algú se separa de mi, és llençat fora i s'asseca com les sarments” (Jn 15,5-6)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada