divendres, 22 d’abril del 2016

Glosses per la vida quotidiana

La vida és un devenir ple de moments que necessiten ser compresos i discernits. No sempre tenim la llum suficient per saber què hem de fer i com ho hem de fer. Per això té sentit demanar un guiatge de cor per poder trobar el camí a seguir per tal que la nostra vida tingui sentit i tinguem la pau interior per tal de ser persones lliures. “Envieu-me la llum i la veritat; que elles em guiïn, que em duguin a la muntanya sagrada al lloc on residiu” (Sl 41)

Tot i tenir ganes de trobar sentit a la vida, tot i estar en actitud de recerca alguns cops tenim dificultats de trobar aquells referents que val la pena escoltar o aquelles persones que hem de fiar-nos. Cal estar atents per descobrir-los. Sovint als tenim a prop, però els ulls no hi veuen i les orelles no hi senten. “¿Fins quan ens tindràs en la incertesa? Si ets els Messies, digui-ho clar. Jesús els respongué: “Ja us ho dit, però no voleu creure. Tot el que jo faig en nom del meu Pare parla a favor meu” (Jn 10,24-25)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada