divendres, 11 de març del 2016

Glosses per la vida quotidiana

Cada dia neix ple d’oportunitats. Durant vint-i-quatre hores tindrem l’oportunitat de fer moltes coses. Algunes d'elles ens permetran ser testimonis vers del que creiem, del que som. Cada instant esdevé una ocasió per mostrar la solidesa dels nostres principis i la coherència de les nostres actituds. No deixem d'aprofitar aquestes oportunitats. "El Senyor és el meu pastor, no em manca res, em fa descansar en prats deliciosos; en mena al repòs vora l'aigua, i allí em retorna" (Sl 22,1-2)

No cal creure, tenir fe, perquè veiem les coses, com pretenia sant Tomàs. La confiança és força gratuïta, sense més evidencies que una força interior que dóna certesa. La fe és gratuïta. Sobretot, perquè si ens posem en camí vers allò que dóna sentit a la vida, tot el que està ocultat queda revelat. "Només creieu quan veieu miracles i prodigis". El funcionari li digué "Senyor, baixeu abans que no es mori el meu fill". Jesús li respon. "Vés, que el teu fill ja està bo". Aquell home cregué en la paraula que Jesús li havia dit i emprengué el camí de retorn. Mentre baixava a Cafar-Naüm els seus criats anaren a dir-li que el seu fill ja estava bo” (Jn 4,49-51)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada