dissabte, 28 de març del 2020

Glosses per la vida quotidiana


Pot ser la gent no entén el que diu l’Església o els mateixos cristians. Alguns cops, el llenguatge no és prou clar per ser comprés. És evident que cal fer un esforç per millorar la comunicació. Però la millor manera de fer-nos entendre han de ser les obres. El testimoniatge de l’amor té més força de convicció que les paraules. “Però jo encara tinc a favor meu un testimoni més gran que Joan: són les obres que el Pare m'ha donat i que vol que jo dugui a terme. Aquestes obres que jo faig, sí que donen testimoni que el Pare m'ha enviat”, (Jn 5,36).

Malgrat les desgràcies que ens envolten amb la insuportable duresa dels efectes de la pandèmia no podem deixar de confiar en que ens sortirem. La majoria de les persones són solidàries i tots estem compromesos amb vèncer aquesta malaltia. La nostra esperança es fonamenta la força de la solidaritat humana. Cada dia, quan ales vuit del vespre aplaudim, a part de manifestar la solidaritat amb els sanitaris, ens donem forces entre nosaltres per resistir i continuar el dia següent.

El Senyor és a prop dels cors que sofreixen,
salva els homes que se senten desfets.
Reix
El just pateix molts mals,
però el Senyor sempre l'allibera

(Salm 34,19-20)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada