dissabte, 2 d’abril del 2011

Petit recull de pregàries XI

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

3 abril 2011 “Déu estima el meu castell; és el Déu que m’estima” (Sl 59,18)


4 abril 2011 “Déu nostre, ens has rebutjat i dispersat, estàs irritat; torna a nosaltres” (Sl 60,3)


5 abril 2011 “Des d’una terra llunyana t’invoco; el meu cor defalleix” (Sl 61,3)


6 abril 2011 “Només en Déu reposa la meva ànima, d’ell em ve la salvació” (Sl 62,2)


7 abril 2011 “Tu ets el meu Déu, Senyor; jo et cerco. Tot jo tinc set de tu, per tu es desviu el meu cor en terra eixuta, assedegada, sense aigua” (Sl 63,2)


8 abril 2011 “Escolta, Déu meu, el meu plany, guarda’m dels enemics que m’amenacen” (Sl 64,2)


9 abril 2011 “Déu, salvador nostre, ets l’esperança de tota la terra i dels mars més llunyans” (Sl 65,5)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada