dissabte, 29 de gener del 2011

Petit recull de pregàries III

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

30 Gener. Sempre tinc present el Senyor, amb ell a la dreta, mai no cauré (Sl 16,8)

31 Gener. No abandonaràs la meva vida enmig dels morts, ni deixaràs caure a la fossa el qui t’estima (Sl 16,10)

1 Febrer. M’ensenyaràs el camí que duu a la vida: joia i festa a desdir al teu davant; al teu costat, delícies per sempre (Sl 16,11)

2 Febrer. T’invoco, Senyor, i sé que em respons! Que m’ajudi el teu amor admirable (Sl 17,6)

3 Febrer
. Guarda’m com la nineta dels ulls, empara’m a l’ombra de les teves alas (Sl 17,8)

4 Febrer. Quan em desvetlli, et contemplaré fins a saciar-me’n (Sl 17,15)

5 Febrer. T’estimo, Senyor, força meva! Roca i muralla que em deslliura (Sl 18,2-3)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada