dissabte, 22 de gener del 2011

Petit recull de pregàries II

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

23 Gener. Jo confio en el teu amor, el meu cor s’alegra perquè em salves. Canto al Senyor pels seus favors (Sl 13,6)

24 Gener. Oh! Que vingui de Sió la salvació d’Israel (Sl 14,7)

25 Gener. Senyor, qui podrà estar-se a casa teva? Qui podrà viure a la teva muntanya sagrada (Sl 15,1)

26 Gener. Guarda’m, Déu meu ! en tu trobo refugi (Sl 16,1)

27 Gener. Jo dic al Senyor: “Ets el meu sobirà; ningú com tu no em feliç” (Sl 16,2)

28 Gener.
Senyor, heretat meva i calze meu, tu m’has triat la possessió (Sl 16,5)

29 Gener. La part que m’ha tocat és deliciosa, m’encisa la meva heretat (Sl 16,6)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada