dissabte, 12 de febrer del 2011

Petit recull de pregàries V

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

13 febrer “Tu em tragueres del si de la mare ; ets tu qui em confiares als seus pits » (Sl 22,10)

14 febrer “Acabat de nèixer, em van dur a la teva falda, des d’aleshores, ets el meu Déu!” (Sl 22,11)

15 febrer “ El Senyor és el meu pastor, no em manca res” (Sl 23,1)

16 febrer “És del Senyor la terra i tot el que s’hi mou, el món i tots els qui l’habiten” (Sl 24,1)

17 febrer “A tu, Senyor, elevo la meva ànima; en tu confio, Déu meu: que no en tingui un desengany!” (Sl 25,12)

18 febrer “Recorda’t, Senyor, de la teva tendresa i de l’amor que has guardat des de sempre” (Sl 25,6)

19 febrer “Senyor, per amor del teu nom, perdona la meva culpa, que és molt gran” (Sl 25,11)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada