dissabte, 5 de febrer del 2011

Petit recull de pregàries IV

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

6 febrer. El senyor m’alliberà, perquè m’estimava (Sl 18.20)

7 febrer. Tu. Senyor, em mantens la llàntia encesa, Déu meu, claror en les meves nits (Sl 18.29).

8 febrer. Venerar el Senyor és cosa santa, es manté per sempre (Sl 19,10)

9 febrer. Preserva el teu servent de l’orgull, que no s’apoderi de mi (Sl 19,14)

10 febrer. Uns es fien dels carros, altres dels cavalls; nosaltres invoquem el nom del Senyor, el nostre Déu (Sl 20,8)

11 febrer. El rei confia en el Senyor; l’amor de l’Altíssim no el deixarà caurà (Sl 21,8)

12 febrer. Déu meu, Déu meu, per què m’ha abandonat? (Sl 22,2)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada