dissabte, 19 de febrer del 2011

Petit recull de pregàries V

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

20 febrer Escolta, filla, estigues atenta, oblida el teu poble i la casa del teu pare; el Rei està corprès de la teva bellesa (Sl 45,11)

21 febrer El Senyor de l’univers és amb nosaltres, la nostra muralla és el Déu de Jacob (Sl 46,8)

22 febrer Apladiu, tots els pobles del món, aclameu Déu amb entusiasme (Sl 47,2)

23 febrer Déu em rescatarà la vida de les urpes del regne dels morts, per prendre’m amb ell

24 febrer Escolta, poble meu, que et vull parlar. Jo sóc el Senyor, el teu Déu (Sl 50,7)

25 febrer Compadeix-te de mi, Déu, tu que estimes tant, tu que ets tan bo, esborra les meves faltes (Sl 51,3)

26 febrer Jo, com l’olivera en plena vida, dins la casa de Déu, confio en el seu amor per sempre més (Sl 52,10).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada