dissabte, 7 de maig del 2011

Petit recull de pregàries XVI

La pregària és l’exercitació espiritual per excel•lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

8 maig 2011 “Ja que s’empare en mi, jo el salvaré, el protegiré perquè coneix el meu nom” (Sl 91,14))

9 maig 2011 “Sempre que m’invoqui, l’escoltaré, estaré vora d’ell en els perills, el salvaré i l’ompliré de glòria” (Sl 91,15)

10 maig 2011 “Saciaré el seu desig de llarga vida, li mostraré la meva salvació” (Sl 91,16)

11 maig 2011 “Senyor, que en són, de grans, les teves obres, els teus designis, que en són de profunds” (Sl 92,6).

12 maig 2011
“El teu pacte és irrevocable, Senyor. La santedat escau a casa teva al llarg de tots els segles” (Sl 93,5)

13 maig 2011 “Quan m’adono que estic a punt de caure, el teu amor em sosté, Senyor, quan creix el neguit dintre meu, el teu consol és la meva delícia” (Sl 94,18-19)

14 maig 2011 “Tant de bo que avui sentíssiu la seva veu!” (Sl 95.7).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada