dissabte, 5 de març del 2011

Petit recull de pregàries VII

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

6 març 2011
Que el teu amor, Senyor, no ens deixi mai; aquesta és l’esperança que posen en tu ! (Sl 33,22)

7 març 2011 “Tasteu i veureu que n’és de bo, el Senyor; feliç l’home que s’hi refugia” (Sl 34,9)

8 març 2011 “Jo celebraré el Senyor, m’alegraré perquè ell em salva; proclamaré amb totes les forces «Senyor, qui és com tu?»” (Sl 35,9-10)

9 març 2011 “El teu amor, Senyor, s’eleva fins al cel; la teva fidelitat arribarà fins als núvols. Que n’és, de preciós, Déu meu, el teu amor ! (Sl 36,8).

10 març 2011 “Encomana al Senyor els teus camins; confia en ell; deixa’l fer!” (Sl 37,5)

11 març 2011 “Senyor, Déu meu, jo espero en Vós; no em deixeu sense recompensa” (Sl 38,16)

12 març 2011 “Ara, Senyor, quina esperança em queda? És en Vós en qui confio” (Sl 39,8).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada