dissabte, 17 de desembre del 2016

Glosses per la vida quotidiana

Hem de confiar que sempre hi ha una segona oportunitat. També hem de fer possible perquè hi hagi una segona oportunitat pels demés. La confiança en ajuda a mantenir l’esperança de que, malgrat que les coses es torcin, sempre ens redreçarem perquè gaudim de la magnanimitat dels qui estimen. Hem d’ajudar als demés a sortir dels seus malts moments. “M’heu tret a flor d’aigua mentre m’ofegava, / i no heu permès que se n’alegrin els enemics. / Senyor,m’heu arrancat de la terra dels morts, / quan ja m’hi enfonsava, / m’heu tornat a la vida”. (Sl 29)

Les persones som lliures d’escoltar els bons consells. En tot cas, ens calen testimonis de la veritat. Hem de saber discernir i acollir aquest testimoniatge deixant que ell ens guiï pel camí de la vida. El camí cap a Nadal és un bon moment per obrir-nos als testimonis de la veritat. “Era una llàntia encesa que il·luminava tot al voltant, i vosaltres us vau deixar entusiasmar un moment per la seva claror”.(Jn 5,35)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada