dissabte, 16 de juliol del 2022

Glosses per la vida quotidiana

La vida té el seu tràfec i sovint ens hi sentim com atrapats i dominats per situacions que ens empresonen. Sovint les persones necessitem consol. La fe aporta acolliment càlid per poder experimentar la joia de viure. L’experiència cristiana viscuda en el silenci del cor ajuda a trobar la pau que reconforta i asserena. El camí de la pau interior és la pregària, el treball de l'esperit i l'obertura als altres que dona l'amor, i vèncer les rancúnies amb el perdó. "Veniu a mi, tots els qui esteu cansats i afeixugats, jo us faré reposar. Accepteu el meu jou, feu-vos deixebles meus, que jo soc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs que tant desitjàveu, perquè el meu jou és suau, i la meva càrrega lleugera". (Mt 11,28-30) 

L’amor transforma. L’amor és la força interior que esdevé el motor de la vida. Gràcies a l’amor les persones ens podem relacionar honestament i buscant el bé mutu. Creure és estimar. Sense l’amor la fe no té sentit. Déu és amor. “Si haguéssiu entès què vol dir allò de: El que jo vull és amor, i no sacrificis.”. (Mt 12,7)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada