dissabte, 9 de novembre del 2019

Glosses per la vida quotidiana

La confiança fa més fàcil transitar per la vida. Ser desconfiats crea desasosec i pertorba l’esperit. La intranquil·litat no ajuda a tenir la serenor necessària per afrontar els diferents reptes que se’ns plantegen quotidianament. Necessitem tenir uns referents clars i sòlids en els quals poder confiar en els moments difícils.

“El Senyor m'il·lumina i em salva:
qui em pot fer por?
El Senyor és el mur que protegeix la meva vida:
qui em pot esfereir?
Quan m'envesteix la gent malvada
per devorar-me sencer,
són ells, els enemics, els meus rivals,
els qui ensopeguen i cauen.
Ni que acampés contra mi tot un exèrcit,
el meu cor no temeria;
per més que em declaressin la guerra,
jo em sentiria confiat”
(Sl 27,1-3)

L’exemple quotidià de les nostres creences amb la pràctica constant de l’amor ha de servir per testimoniar que és possible una altra manera de viure. La força de l’amor ajudarà als altres a comprendre allò que els era impossible entendre. Donar testimoni de que el canvi és possible és, en certa manera, començar a construir un món nou. “Hi veuran els qui no l'havien sentit anunciar, comprendran els qui no n'havien sentit parlar” (Rm 15,21)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada