dissabte, 17 de desembre del 2022

Glosses per la vida quotidiana

Hem de confiar que sempre hi ha una segona oportunitat. També hem de fer possible perquè hi hagi una segona oportunitat pels altres. La confiança ens ajuda a mantenir l’esperança que, malgrat que les coses no vagin bé, sempre ens redreçarem perquè gaudim de la magnanimitat dels qui estimen. Per això hem d’estar amatents d’ajudar als altres a sortir dels seus malts moments. “M’heu tret a flor d’aigua mentre m’ofegava, / i no heu permès que se n’alegrin els enemics. / Senyor, m’heu arrancat de la terra dels morts, / quan ja m’hi enfonsava, / m’heu tornat a la vida” Salm 30 (29) 2-4 

Creure és testimoniar. Les obres donen consistència a les creences. Si ens proclamen creients hem d’actuar amb obres que donin testimoniatge que actuem sincerament, amb netedat de cor i els nostres actes fan justícia als oprimits i als marginats, i donen consol a qui pateix. “Tinc a favor meu un altre testimoni de més valor que Joan: són les obres que el Pare m’ha donat i que vol que jo dugui a terme. Aquestes obres que jo faig, sí que donen testimoni que el Pare m'ha enviat” (Jn 5,36).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada