dissabte, 11 de maig del 2019

Glosses per la vida quotidiana


L’experiència de la resurrecció  es troba a la base de les certeses de la fe al marge de tota raó. Aquesta experiència es viu també en la pròpia vida quotidiana perquè es pot viure en diversos moments. L’amor és el camí que ens permet comprendre el seu sentit i obra l’enteniment a un món de noves mirades a la mateixa realitat. “Ningú no pot venir a mi si el Pare que m'ha enviat no l'atreu. I als qui vinguin a mi, jo els ressuscitaré el darrer dia.” (Jn 6,44)

Les comunitats humanes es mantenen unides pels vincles que els seus membres estableixen. La comunitat dels cristians té el vincle de l’amor com el gran signe de relació. Gràcies a l’amor es manté unida i es projecte a la societat a fi de fer el bé. Aquest és el gran signe que l’hauria de diferenciar d’altres grups humans. “Jo us estimo tal com el Pare m’estima, manteniu-vos en l’amor que us tinc” (Jn 15,9)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada