divendres, 26 de juliol del 2019

Glosses per la vida quotidiana


No sempre entenem des del cor les coses que ens passen. Necessitem temps per meditar-les i comprendre-les. Fins i tot, hi ha situacions que cal l’ajuda d’algú per  comprendre el sentit del que ens està passant. Quan ho comprenem tot pren un sentit nou i el nostre esperit es reconforta.

Jo us contemplava al vostre santuari
quan us veia gloriós i poderós.
L’amor que em teniu val més que la vida;
per això els  meus llavis us lloaran.
Salm 62

Hem de ser persones bones i fer el bé. Hem de ser constructors de justícia i testimonis de la pau. Hem d’estimar en tot moment i ser constructors de pau. Els nostres fruits, són les obres que fem i la saba que necessitem per donar els fruits provés de la vida interior. “Manteniu-vos en l’amor que us tinc, diu el Senyor, qui està en mi i jo en ell dona molt de fruit” (Jn 15,9b,5b)

Cal ser més pacients del que habitualment acostumen ser. La impaciència ens esborra sovint l’enteniment. Hem de saber practicar la perseverança com a virtut que ens permet tenir la persistència per aconseguir en alguna cosa empresa. L’esforç continuat dóna els seus fruits. Feliços els qui amb cor bo i dòcil guarden la paraula de Déu i donen fruit amb perseverança (Lc 8,15)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada