dissabte, 19 de març del 2016

Glosses per la vida quotidiana

Per saber qui és el Jesús dels cristians cal posar-se en actitud de recerca. No el podrem trobar si partim d'una resposta ja feta. Al contrari, ens cal obrir el cor i estimar als demés per adonar-nos que aquest Jesús aporta sentit a la nostra existència. "¿Qui ets tu? Jesús els respongué. Justament us ho estic dient. Tinc molt a dir i a condemnar de vosaltres; penseu que el qui m'envia diu sempre la veritat i no, en aquest món, no dic sinó allò que li he sentit dir" (Jn 8, 25-26) 

De nou la confiança apareix en l'horitzó de la nostra esperança. Necessitem confiar perquè sols no podem trobar tot allò que dóna sentit a la vida. La llum de la vida neix a partir de que creiem que existeix una raó per la nostra esperança més enllà de les petites seguretats personals. "El Senyor és el meu pastor, no en manca res, / em fa descansar en prats deliciosos; / en mena al repòs vora l'aigua, / i allí em retorna. / Em guia per camins segurs, / per l'amor del seu nom" (Sl 22)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada