dissabte, 29 de desembre del 2012

Busqueu el Senyor que es deixa trobar


El recent temps d'Advent ha estat un bon moment per emprendre la recerca d'un nou estat d'ànim interior que permeti acollir aquest Déu que es deixa trobar. Déu ve, d'ací una setmana serà la missa del gall, i és bon moment per obrir la porta personal per descobrir que Déu a nascut i entra a fecundar la vida personal. Déu és deixa trobar, només necessito voler-lo acollir.

Em sento buscador permanent de Déu sense fruir el seu trobament. A la crida “busqueu el Senyor, ara que es deixa trobar; invoqueu-lo ara que és a prop”  (Is 55,6) hi responc amb esperit de recerca sincera i d'invocació  No vull posseir a Déu, però sí la felicitat que comporta el seu retrobament. Espero, quan ell respongui, poder dir “jo em mantinc en pau, tinc l’ànima serena. Com un nen a la falda de la mare, així se sent la meva ànima” (Sl 131,2). Aquesta sensació és la que reclamo viure en el meu encontre amb Déu i que també procuro transmetre-la als qui m’envolten. No seran ells els qui faran possible experimentar la tendresa de la trobada amb Déu. Cal buscar en ells allò que és important. Cal saber trobar-se a un mateix a través de l’amor per altres persones. Saber desprendre’s d'un mateix per donar-se ells. Serà així quan es viu la serenor de l’anima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada