dilluns, 1 d’abril del 2013

Una nova etapa


Pasqua vol dir pas. La vida està plena de moments de trànsits. Tot canvi és un pas d'una situació a una altra. En algunes ocasions, aquest traspàs comporta una millora, però en altres no. Ara visc una situació d'aquestes. He deixat una etapa professional i en comença una altra. No ho he fet per voluntat pròpia, però entenc que la labilitat de determinades responsabilitats de gestió pública associades a l'alternança política, comporta l'existència d'aquest tipus de situacions de canvi professional. Durant aquest dies pasquals he reflexionat sobre el sentit d'aquestes coses més enllà de l'obedient acceptació d'una realitat que és aparentment immutable.


Ara he d'iniciar una nova etapa totalment desconeguda i plena d'incertesa. Em ve de nou perquè em toca assumir amb humilitat que es pot prescindir dels talents que tinc i el que puc aportar a un projecte que volia ser compartit. Dol veure's de sobte en la perifèria de moltes coses, incorporar situacions laborals que mai havia viscut i percebre durament que t'han fet prescindible. També em dol constatar que, en uns moments que cal sumar voluntats i esforços per aconseguir vèncer la greu crisi social, polític i econòmica del país, això no hagi estat possible. Tot i això, la meva actitud de servei a aquest país es manté ferma perquè, com digué el poeta, "tot és possible i encara hi ha moltes coses per fer".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada