dijous, 28 de març del 2019

Aniversari


Avui ha estat el meu aniversari. No és un fet destacable més enllà del meu entorn més proper. Les trucades dels familiars i amics han omplert part del dia. Però el que ha estat més destacable és la quantitat de persones que m’han felicitat a través de les xarxes socials. Han estat moltes, no em pensava que hi hagués tantes persones afables atentes que avui era el meu aniversari. Els hi agraeixo, i així ho he fet un per un, que hagin dedicat un moment a desitjar-me que passes un bon dia. He intentat seguir les seves recomanacions i he passat un bon dia. No tinc més a dir, aprofito que és el meu aniversari per fer un comentari senzill, breu i educat en correspondència a l’amabilitat rebuda durant tot el dia. El meu cor s’ha omplert del seu bé. Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada