divendres, 1 de gener del 2016

Bon any nou 2016

Comença 2016. Bon any nou i un desig que tot l’any estigui ple de vida, de salut, de solidaritat i amor. Per ajudar a entendre millor l’ofici de vida reprodueixo una reflexió que ha circulat per les xarxes socials i que ens pot ajudar durant aquest nou any. Com que m'ha encantat aquest missatge, i probablement és un dels que llegiré mes d'una ocasió i decidit compartir-lo amb els meus amics. 

Sempre positiu! Mai negatiu! Les voltes de la vida.

 El fill que sovint no neteja la seva habitacio i es passa el temps veient la tele, significa que... Esta a casa!

El desordre que tinc que netejar despres d'una festa, significa que... Vam estar envoltats de familiars o amics!

Les robes que estan apretades, signifiquen que... Tinc prou per menjar!

El treball que tinc al netejar la casa, significa que... Tinc una casa!

Les queixes que escolto sobre el govern, signifiquen que... Tinc llibertat d'expressio!

No trobo aparcament, significa que... Tinc cotxe!

Els sorolls de la ciutat, signifiquen que... Puc sentir!

El cansament al final del dia, significa que... Puc treballar!

El despertador que em despierta tots els matins, significa que... Estic viu/viva!

Finalment, els missatges que rebo, significa que... Tinc amics pensant en mi!

Quan pensis que la vida et va malament... llegeix una altra vegada aquest missatge

Bon any nou

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada