dissabte, 16 de maig del 2020

Glosses per la vida quotidiana


L’experiència del creient genera alegria. L’alegria és un sentiment de plaer que neix generalment d’una viva satisfacció interior, és diu de l’ànima, i es manifesta amb signes exteriors. No podem transmetre tristor al nostre entorn, al contrari. Hem de ser portadors d’alegria i testimonis de la joia de viure. “Us he dit tot això perquè la meva joia sigui també la vostra, i la vostra joia sigui completa. Aquest és el meu manament: que us estimeu els uns als altres tal com jo us he estimat. Ningú no té un amor més gran que el qui dóna la vida pels seus amics. (Jn 15,11-13)

La síntesi de la fe cristiana és l’experiència de l’amor que es viu a partir del seguiment de Jesús. L’amor és absolut i ple. Va més enllà amb del tradicional amor al proïsme i es centre en la donació total, sense límits i restriccions. És un amor exigent i compromès que és font d’alegria i joia plena. “Aquest és el meu manament: que us estimeu els uns als altres tal com jo us he estimat. Ningú no té un amor més gran que el qui dóna la vida pels seus amics”. (Jn 15,12-13)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada