dimecres, 29 de maig del 2013

Papa Francesc, vol fer vida normal i no estar aïllat



El papa Francesc ha enviat una breu carta al sacerdot argentí Enrique "Quique" Rodríguez, en què mostra la seva preocupació per fer una "vida normal" i mantenir el seu contacte amb la gent. El text mostra la coherència del papa per viure de forma senzilla, natural i transparent el seu pontificat. Això ho expressa "estic a la vista de la gent i faig vida normal: missa pública al dia, com al menjador amb tots, etc. Això em fa bé i evita que quedi aïllat ".

La carta diu textualment el següent. “Estimat Quique: Avui vaig rebre la carta del passat 1 de maig. Em va portar molta alegria, La descripció de la Festa Patronal em va portar aire fresc. Jo estic bé i no he perdut la pau davant d'un fet totalment sorprenent, i això ho considero un do de Déu.

Procuro tenir la mateixa manera de ser i d'actuar que tenia a Buenos Aires, perquè, si a la meva edat canvio, segur que faig el ridícul. No vaig voler anar al Palau Apostòlic a viure, vaig només a treballar i a les audiències. Em vaig quedar a viure a la Casa Santa Marta, que és una casa (on ens allotjàvem durant el Conclave) d'hostes per a bisbes, capellans i laics. Estic a la vista de la gent i faig la vida normal: missa pública al dia, dino al menjador amb tots, etc. Això em fa bé i evita que quedi aïllat. Quique, salutacions als teus feligresos. Et demano, per favor, que preguis i facis pregar per mi. Salutacions a Carlos i Miguel. Que Jesús et beneeixi i la Verge Santa et cuidi. Fraternalment, Francesc. Vaticà, 15 de maig 2013 "

Magnífica carta del papa. L’estil del papa Francesc aporta calidesa a l’Església catòlica i la fa propera al que viuen les persones del nostre temps. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada