dissabte, 17 de març del 2018

Glosses per la vida quotidiana


Creure és testimoniar. Les obres donen consistència a les creences. Donem testimoniatge quan actuem sincerament, amb netedat de cor i els nostres actes fan justícia als oprimits i als marginats; donem consol a qui pateix, aixequem de la pols als desvalguts per asseure’ls entre els poderosos; saciem els que tenen fam i acollim als forasters. “Tinc a favor meu un altre testimoni de més valor que Joan: són les obres que el Pare m’ha donat i que vol que jo dugui a terme. Aquestes obres que jo faig, sí que donen testimoni que el Pare m'ha enviat” (Jn 5, 36)

Dins del brogit de la vida hem de saber trobar i crear espais i moments per contemplar, meditar i nodrir la vida interior. Són moments necessaris per conrear l’esperit i alimentar la vida interior. En la intimitat del cor descobrirem que la nit és tan clara com el dia. “L’home no viu només de pa; viu de tota paraula que surt de la boca de Déu” (M7 4,4)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada